I'm a title. Click here to edit me

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

This is a great space to write long text about your company and your services. You can use this space to go into a little more detail about your company. Talk about your team and what services you provide. Tell your visitors the story of how you came up with the idea for your business and what makes you different from your competitors. Make your company stand out and show your visitors who you are.

At Wix we’re passionate about making templates that allow you to build fabulous websites and it’s all thanks to the support and feedback from users like you! Keep up to date with New Releases and what’s Coming Soon in Wixellaneous in Support. Feel free to tell us what you think and give us feedback in the Wix Forum. If you’d like to benefit from a professional designer’s touch, head to the Wix Arena and connect with one of our Wix Pro designers. Or if you need more help you can simply type your questions into the Support Forum and get instant answers. To keep up to date with everything Wix, including tips and things we think are cool, just head to the Wix Blog!

Akupunktur

Her på Familieklinik.dk tilbydes akupunkturbehandling. Akupunktur kan behandle forskellige ubalancer; f.eks. smerter, allergi, hovedpine, stress osv.

Jeg behandler også med akupunktur før, under og efter graviditet. Akupunktur bliver kun givet i begrænset omfang i forbindelse med fødsler og er sparet væk i graviditeten på hospitalerne. Med akupunktur kan man behandle for barnløshed, graviditetskvalme, opkastninger, bækkensmerter, iskiassmerter, væskeophobninger, træthed, forstoppelse, søvnproblemer, krampe eller uro i benene og problemer med amning.

WHO´s liste over lidelser som akupunktur er velegnet til at behandle:

• Alle former for smerter

• Gigtsygdomme i led og muskler

• Hovedpine / migræne / trigeminusneuralgi / lammelser

• Rygsmerter / iskias

• Frossen skulder

• Tennis- og golfalbue

• Allergier, af forskelig slags

• Astma samt bronkitis, hæshed samt hoste

• Menstruationssmerter

• Mave- og tarmlidelser, f.eks. tyktarmsbetændelse, mavesår, mavekatar, forstoppelse, diarre samt oppustethed

• Bi- og kæbehulebetændelse

• Højt blodtryk

• Eksem, uren hud, kløe samt helvedsild

• Kredsløbslidelser

• Lidelser i sanseorganet, herunder div. øjenlidelser, f.eks. nethindeløsning, grøn stær, betændelsestilstande samt uklart syn

• Immunsygdomme

• Hormonelle forstyrrelser, f.eks. menstruationsproblemer samt overgangsalder

• Afhængighed af stimulanser, f.eks. tobak, narkotika samt medicin

• Psykisk samt alment helbred, herunder træthed, stress, depressioner, angst, søvnproblemer, rastløshed samt svedeture

Akupunktur (Traditional Chinese Medecine) er en tusind-år-gammel måde at diagnosticere og behandle ubalancer på. I kroppen løber energi i meridianbanerne og med akupunkturnåle stimulerer man i punkter på kroppens for- og bagside. På den måde kan man hjælpe kroppen til at helbrede sig selv. Ved at stimulere i akupunkturpunkterne kan man styrke kroppens organer og få energien til at flyde frit. Akupunktøren ser på fysiologi og psyke, bag om symptomerne, for at behandle selve ubalancen. Jeg behandler med udgangspunkt i symptomerne, puls og analyse af tungen.

"Akupunktur.
En hjælp til kroppen med at helbrede sig selv"

Familieklinik.dk  //  Sankt Jørgens Alle 7, st.th.  // 1615 København V.  //  mette_sa@yahoo.dk

• Facebook App Icon
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now